Παρασκευή, Οκτωβρίου 21, 2011

Mειωμένες οι τιμές,... διαλύσεων πλοίων

Επαναδιαπραγματεύσεις, καθυστερήσεις και πτώσεις τιμών σε Ινδία, Πακιστάν, Μπαγκλαντές.
Η “αμηχανία” της Παγκόσμιας Οικονομίας επηρέασε και αυτή την εβδομάδα τον τομέα των διαλύσεων. Αυτό που κυρίως παρατηρήθηκε είναι ότι οι Cash Buyers, αγόραζαν σε επίπεδα που απέχουν αρκετά από αυτά που οι τελικοί αγοραστές, End Buyers, είναι
διατεθειμένοι να προσφέρουν. Έτσι σε πολλά “κλεισίματα” έγιναν επαναδιαπραγματεύσεις, καθυστερήσεις που έφεραν παροπλισμούς πλοίων.
Ψάχνεις για δουλειά...;
Ο συνολικός αριθμός των διαλύσεων ήτανε 570,017 DWT εκ των οποίων το 36% ήταν πλοία ξηρού φορτίου, το 50,5% δεξαμενόπλοια, το 13,5% περίπου αφορούσε MPP’s και Containers.
Στην Ινδία, η μη βελτίωση στην ισοτιμία ρούπια με το δολάριο, και οι υψηλές τιμές αγοράς, αυξάνουν τα αγκυροβολημένα πλοία. Οι τιμές στην Ινδία κυμάνθηκαν από $ 495 - $ 525 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
Οι τελευταίες τιμές που πρόσφερε το Πακιστάν ήταν μειωμένες συγκριτικά με την προηγούμενη εβδομάδα από $ 485 - $ 515 για πλοία ξηρού και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
Επίσης, δεν υπήρξε καθόλου αγοραστικό ενδιαφέρον στο Μπαγκλαντές. Επίσης τα δικαστήρια της χώρας όρισαν στις 17 του μηνός την ακροαματική διαδικασία για να αποφασίσουν αν θα δοθεί παράταση στη λειτουργία των διαλυτηρίων. Οι τιμές, κυμάνθηκαν από $ 490- $ 525 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια
Η Κίνα, μετά την λήξη των εορταστικών εκδηλώσεων του National October επέστρεψε στην αγορά. Οι τιμές κυμάνθηκαν από $ 430 - $ 450 για πλοία ξηρού φορτίου και
δεξαμενόπλοια.
24h NewsRoom

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...