Κυριακή, Οκτωβρίου 16, 2011

H κόρη του Ecclestone αποκαλύπτει: "Ο πατέρας μου απείλησε,... να μου κάνει μήνυση"

Η κόρη του ισχυρού άντρα της Formula 1, Tamara Ecclestone, δεν κρύβει ότι στο παρελθόν ο πατέρας της ήθελε να την μηνύσει!
Εκτός από εκρηκτικό θηλυκό, η Tamara Ecclestone είναι και η μεγαλύτερη κόρη του Bernie Ecclestone και κληρονόμος της Formula 1. Όμως αυτό δε σημαίνει πώς η σχέση της μαζί του είναι "μέλι- γάλα"...

Όπως αποκάλυψε η 27χρονη παρουσιάστρια, ο Ecclestone την κατηγόρησε επειδή ήθελε να χρησιμοποιήσει την… επωνυμία του!
Όλα ξεκίνησαν όταν η πλούσια κληρονόμος ξεκίνησε την προώθηση μιας σειράς προϊόντων για μαλλιά, προσπαθώντας να ξεφύγει από την σκιά του πατέρα της.
"Θέλω να ξεφύγω από την σκιά του πατέρα μου", ανέφερε η Tamara σε πρόσφατη συνέντευξή σε εκπομπή στο Channel Five.
Ωστόσο, εκείνος ήταν εντελώς κάθετος, δε θα ονόμαζε με τίποτα την σειρά των προιόντων “Formula One”, όπως η ίδια επιθυμούσε!
"Ήθελα να ονομάσω την σειρά των προϊόντων μου Formula One ή One Formula επειδή η λέξη Formula παραπέμπει άμεσα σε εμένα αλλά και σε μαλλιά", δήλωσε η 26χρονη Tamara. Τελικά, ήρθε ο συμβιβασμός και ονόμασε την σειρά προϊόντων της Uno!
cosmo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...