Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 28, 2011

«Πολλές φορές αναρωτιέμαι,... πώς διάλεξα αυτή τη δουλειά»



Β. Χαραλαµπόπουλος: «Όταν ήμουν μικρός, ήμουν πάρα πολύ ντροπαλός»

Τις εσωτερικές διεργασίες που τον οδήγησαν στην επιλογή του επαγγέλματος του ηθοποιού αποκαλύπτει σε πρόσφατη συνέντευξή του ο αγαπημένος ηθοποιός, Βασίλης Χαραλαµπόπουλος.


«Όταν ήμουν μικρός, ήμουν πάρα πολύ ντροπαλός. Και η αλήθεια είναι ότι πάρα πολλές φορές αναρωτιέμαι πώς διάλεξα αυτή τη δουλειά, η οποία δεν έχει καμία σχέση με τον χαρακτήρα μου», δηλώνει χαρακτηριστικά ο ταλαντούχος κωμικός.

«Σαν να βρήκα τη διέξοδο να βγω από αυτή την ντροπή που ένιωθα. Νομίζω ότι αυτό που με κάνει να ζω είναι το να υποκρίνομαι, να παίζω ρόλους στη σκηνή. Απελευθερώνομαι», δήλωσε στο Βήμα.
newsbeast

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...