Παρασκευή, Αυγούστου 05, 2011

Το καυτό,.... Honda CR-Z Mugen «RR»

honda cr-z - Πρόκειται για μια ακόμη πιο εντυπωσιακή έκδοση του πορτοκαλί Mugen CR-Z που παρουσίασε ο βελτιωτικός οίκος στο φεστιβάλ του Goodwood πριν από λίγο καιρό, με περισσότερο ανθρακόνημα, και καλύτερο στήσιμο! Το μοντέλο συνεχίζει να αποδίδει 200 ίππους, αλλά δυστυχώς αποτελεί concept.    Το εντυπωσιακό Honda CR-Z Mugen «RR»
Το εντυπωσιακό Honda CR-Z Mugen «RR»
Πρόκειται για μια ακόμη πιο εντυπωσιακή έκδοση του πορτοκαλί Mugen CR-Z που παρουσίασε ο βελτιωτικός οίκος στο φεστιβάλ του Goodwood πριν από λίγο καιρό, με περισσότερο ανθρακόνημα, και καλύτερο στήσιμο! Το μοντέλο συνεχίζει να αποδίδει 200 ίππους, αλλά δυστυχώς αποτελεί concept.
honda cr-z - Πρόκειται για μια ακόμη πιο εντυπωσιακή έκδοση του πορτοκαλί Mugen CR-Z που παρουσίασε ο βελτιωτικός οίκος στο φεστιβάλ του Goodwood πριν από λίγο καιρό, με περισσότερο ανθρακόνημα, και καλύτερο στήσιμο! Το μοντέλο συνεχίζει να αποδίδει 200 ίππους, αλλά δυστυχώς αποτελεί concept.    Στο εσωτερικό έχουμε διχρωμία σε πολλά σημεία, καθώς και χρήση υλικών όπως το δέρμα και τα ανθρακονήματα
Στο εσωτερικό έχουμε διχρωμία σε πολλά σημεία, καθώς και χρήση υλικών όπως το δέρμα και τα ανθρακονήματα

honda cr-z - Πρόκειται για μια ακόμη πιο εντυπωσιακή έκδοση του πορτοκαλί Mugen CR-Z που παρουσίασε ο βελτιωτικός οίκος στο φεστιβάλ του Goodwood πριν από λίγο καιρό, με περισσότερο ανθρακόνημα, και καλύτερο στήσιμο! Το μοντέλο συνεχίζει να αποδίδει 200 ίππους, αλλά δυστυχώς αποτελεί concept.    Αποδίδει 200 ίππους και 245 Nm ροπής ενώ τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 6,6 δλ.
Αποδίδει 200 ίππους και 245 Nm ροπής ενώ τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 6,6 δλ.
Σε κάθε περίπτωση την παράσταση κλέβει η κραυγαλέα εμφάνιση του συγκεκριμένου CR-Z που σε καμία περίπτωση δεν παραπέμπει σε υβριδικό μοντέλο! Η έκδοση RR χρησιμοποιεί πληθώρα αεροδυναμικών βοηθημάτων, όπως εμπρός και στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα, πίσω με μεγάλο diffuser επίσης στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα, καθώς και μεγάλη αεροτομή, ενώ εκτεταμένη είναι και η χρήση των ανθρακονημάτων για τη μείωση του βάρους.

Το αμάξωμα είναι φυσικά χαμηλωμένο, οι ζάντες 18 ιντσών ειδικής σχεδίασης για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, και το σύστημα πέδησης χρησιμοποιεί τετραπίστονες δαγκάνες. Εσωτερικά έχουμε συνδυασμό δέρματος και αλκαντάρας με διχρωμία στα σπορ καθίσματα, επίσης ανθρακονήματα σε επιλεγμένα σημεία, αλλά και σύστημα ψυχαγωγίας με GPS. To αποτέλεσμα από μηχανικής πλευράς, είναι οι 200 συνολικά ίπποι και τα 245 Nm ροπής που του χαρίζουν 0-100 χ.α.ω. σε 6,6 δλ.   autotriti

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...