Τετάρτη, Αυγούστου 10, 2011

Η κρυφή γοητεία της μακροοικονομίας...

H Βαλεντίνα Μαγαλιού συνδυάζει τις σπουδές στα
οικονομικά με το μόντελινγκ - επιτυχημένα.
Η κρυφή γοητεία της μακροοικονομίας
Φωτογραφία: Στάθης Μαμαλάκης / Επιμέλεια 
Δάφνη Ηλιάκη. Βαλεντίνα Μαγαλιού (Vice Versa)
H Βαλεντίνα είναι 20 χρόνων και σπουδάζει στο Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Γυναίκα μελετηρή και αποφασιστική, φιλοδοξεί να κερδίσει την πολυπόθητη υποτροφία για τη London School of Economics. «Τα περιουσιακά στοιχεία της οικογένειάς μου δεν είναι τέτοια ώστε να μου επιτρέψουν να κάνω το μεταπτυχιακό μου στη LSE» εξομολογείται. Προς το παρόν, κερδίζει το χαρτζιλίκι της σκαρφαλώνοντας σε ψηλά τακούνια στα fashion shows. «Λατρεύω το μόντελινγκ. Αν σπουδάσω στη Βρετανία, ίσως πετύχω κάτι στον χώρο της μόδας» σχολιάζει.
Με το αγόρι της, έπειτα από τρία χρόνια σχέσης, έχουν βρει τις ισορροπίες τους. «Στην αρχή καταλάβαινα ότι με ζήλευε επειδή πίστευε ότι ο κόσμος της μόδας είναι γεμάτος πειρασμούς. Εγώ κάνω απλώς τη δουλειά μου. Ετσι κι αλλιώς, ποιος έχει πλέον κέφι για φλερτ και παιχνιδάκια» αναρωτιέται. «Η οικονομική κρίση έχει κάνει τους άντρες να μαζευτούν στη γωνιά τους» αστειεύεται.
Της αρέσουν τα brutal αρσενικά, αρκεί να μην ξεπερνούν τα όρια. «Πρέπει να έχουν κοντά τα χέρια τους» λέει. «Παρακολουθώ τη θλιβερή αυτή ιστορία με τον Ντομινίκ Στρος-Καν. Ειλικρινά, δεν έχω βγάλει συμπεράσματα. Πιστεύω ότι αυτός είναι ένας βίαιος άντρας, με ψυχολογικά προβλήματα, και η καμαριέρα όμως κρατά μια μάλλον περίεργη στάση» υποστηρίζει. «Η εξουσία, η δύναμη, η δημοσιότητα λειτουργούν σίγουρα σαν αφροδισιακό. Το ξέρω καλά παρακολουθώντας αντιδράσεις κοριτσιών της ηλικίας μου». Για εκείνη παίζουν μεγάλο ρόλο το χιούμορ και η προσωπικότητα σε έναν άντρα.
tovima

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...