Κυριακή, Ιουλίου 31, 2011

Νέες μπίρες,... άνοιγμα σε ξένες αγορές

Μηνάς Μαυρικάκης

O διευθυντής Επικοινωνίας της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας
μιλά για την επενδυτική συνταγή της εταιρείας
Με ενίσχυση των εξαγωγών της, κυκλοφορία νέων προϊόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας και υλοποιώντας ένα επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 25 εκατ. ευρώ για το 2011, για την αναβάθμιση των γραμμών παραγωγής, τη δημιουργία νέων υποδομών αλλά και για έργα με έμφαση στο περιβάλλον, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία επιχειρεί να αντιμετωπίσει την ύφεση που πλήττει την ελληνική οικονομία.
Σε μια εποχή που η οικονομική κρίση αναγκάζει πολλές επιχειρήσεις να διακόψουν τα επενδυτικά τους προγράμματα και να προχωρούν σε απολύσεις, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία επιμένει να επενδύει, να επεκτείνει τις συνεργασίες της με έλληνες παραγωγούς στο κομμάτι της συμβολαιακής γεωργίας αλλά και να ενισχύει τον κοινωνικό της ρόλο μέσα από δράσεις όπως το Amstel Eco για την προστασία του περιβάλλοντος.

Οχι στις απολύσεις. Επιπλέον, τα τελευταία χρόνια και παρά το ζοφερό οικονομικό περιβάλλον η εταιρεία εγγυάται την ασφάλεια των εργαζόμενων της και αποκλείει κάθε ενδεχόμενο για απολύσεις. «Συνεχίζουμε να στηρίζουμε την απασχόληση διατηρώντας 1.100 εργαζόμενους και επενδύοντας σε ένα καλό εργασιακό περιβάλλον. Ενισχύουμε τις επενδύσεις μας στην Ελλάδα σε έργα υποδομής, ανανέωσης του εξοπλισμού και περιβαλλοντικής φροντίδας. Τονώνουμε την αγροτική οικονομία μέσω του προγράμματος Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού που έχει δημιουργήσει εκατοντάδες νέες θέσεις εργασίας», λέει ο κ. Μηνάς Μαυρικάκης, διευθυντής Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.

Σε δύο άξονες. Η εξωστρέφεια μαζί με την καινοτομία αποτελούν τα βασικά στοιχεία του επενδυτικού προγράμματος της εταιρείας. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθεί το επόμενο διάστημα στην προώθηση μπίρας χωρίς αλκοόλ σε χώρες του αραβικού κόσμου. Απομένουν οι συμφωνίες με τις χώρες στις οποίες θα εξάγεται, προκειμένου να ξεκινήσει η παραγωγή της. Επιπλέον, το χαρτοφυλάκιό της ενισχύθηκε με νέα προϊόντα όπως η μπίρα Bios 5, η πρώτη μπίρα στον κόσμο που παράγεται στην Ελλάδα από τη ζυθοποίηση πέντε δημητριακών.
Στον τομέα της συμβολαιακής γεωργίας η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έχει ήδη προχωρήσει σε πειραματικές καλλιέργειες με στόχο την ανεύρεση νέων, αποδοτικότερων ποικιλιών κριθαριού. Στο πλαίσιο αυτό, τον περασμένο Απρίλιο εγκαινιάστηκε στη Λαμία ο πρώτος από τους τέσσερις συνολικά Πειραματικούς Αγρούς Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού, όπου πραγματοποιούνται δοκιμές 20 νέων και αποδοτικότερων ποικιλιών κριθαριού, η καλλιέργεια των οποίων θα καταστήσει το ελληνικό κριθάρι περισσότερο ανταγωνιστικό.
Από το 2008 που ξεκίνησε το πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας, η εταιρεία έχει προμηθευτεί συνολικά περίπου 40.000 τόνους ελληνικού κριθαριού, με την αξία της ποσότητας αυτής να ανέρχεται στα 8 εκατομμύρια ευρώ και την προστιθέμενη αξία για την ελληνική οικονομία να ξεπερνάει τα 3 εκατ. ευρώ. Για το 2011 η εταιρεία στοχεύει στην προμήθεια 18.000 τόνων που αντιστοιχούν στο 30% των ετήσιων αναγκών της και 70.000 τόνων μέχρι το 2014.

Σεβασμός στο περιβάλλον. Ομως, εκτός των καθαρά επιχειρηματικών σχεδίων, αναπόσπαστο κομμάτι της λειτουργίας της εταιρείας, όπως λέει ο κ. Μαυρικάκης, είναι η προστασία του περιβάλλοντος. «Πιστεύουμε πως ως βιομηχανία έχουμε χρέος να κάνουμε ό,τι μπορούμε προκειμένου να μειώνουμε την επίδραση της λειτουργίας μας στο περιβάλλον». Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία προωθεί την πράσινη λειτουργία των εργοστασίων της με τον καλύτερο και πιο αποδοτικό τρόπο διασφαλίζοντας παράλληλα τη μικρότερη δυνατή επιβάρυνση στο περιβάλλον, αξιοποιώντας τεχνολογίες αιχμής και φιλικότερες προς το περιβάλλον πρακτικές - ξεκινώντας από τις πρώτες ύλες και την παραγωγή και καταλήγοντας στη μεταφορά προϊόντων στο ράφι.
«Συγκεκριμένα, τα εργοστάσιά μας λειτουργούν με φυσικό αέριο, περιορίζοντας έτσι δραστικά την ατμοσφαιρική ρύπανση, λειτουργεί βιολογικός καθαρισμός, ανακυκλώνεται περισσότερο από το 99% των απορριμμάτων ενώ, με βάση συγκεκριμένους δείκτες, γίνεται σταθερή πρόοδος κάθε χρόνο σχετικά με τη μείωση των πόρων ενέργειας (ηλεκτρική, θερμική και νερό) και των ρύπων βάσης», προσθέτει ο κ. Μαυρικάκης.

Οικολογικό beach bar. Τα τελευταία τέσσερα χρόνια η Αθηναϊκή Ζυθοποιία υλοποιεί το πρόγραμμα Amstel Eco. «Πρόκειται για ένα εκτεταμένο ενημερωτικό και εκπαιδευτικό πρόγραμμα για το ευρύ κοινό, με κύρια έμφαση στις καθαρές παραλίες, το οποίο προσεγγίζει όμως και θέματα ανακύκλωσης, προστασίας της φύσης, σωστής περιβαλλοντικής συμπεριφοράς», λέει ο κ. Μαυρικάκης .
Το Amstel Eco περιλαμβάνει μια σειρά από δράσεις, με κοινό σκοπό την περιβαλλοντική αφύπνιση μέσα από τον εθελοντισμό και τη βιωματική εκπαίδευση. Στο πλαίσιο του Amstel Eco, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία είναι αποκλειστικός χορηγός της πανελλαδικής εκστρατείας εθελοντικών καθαρισμών του Δικτύου Μεσόγειος SOS «Καθαρίστε τη Μεσόγειο» που πραγματοποιείται κάθε καλοκαίρι με τη συμμετοχή κοινού αλλά και εργαζομένων της εταιρείας.
Παράλληλα, ένα πρωτότυπο beach bar, το Amstel Eco Bar, ταξιδεύει κάθε καλοκαίρι σε παραλίες και προτρέπει τους λουόμενους να συλλέγουν σκουπίδια από τις ακτές και να χρησιμοποιούν τασάκια στην παραλία. Στα τέσσερα χρόνια της λειτουργίας του, υπολογίζοντας και τους φετινούς του προορισμούς, το Amstel Eco Bar έχει βρεθεί σε 23 παραλίες και έχει προσεγγίσει πάνω από 50.000 λουόμενους.

Επιμέλεια: Δήμητρα Σκούφου, Μαρία Βασιλείου

 
 tanea

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...