Τρίτη, Αυγούστου 09, 2011

Στην Γαλλία με το νέο Toyota Yaris


Η τρίτη γενιά Yaris είναι καταρχάς αισθητά διαφοροποιημένη σχεδιαστικά. Το καινούριο μοντέλο
είναι σημαντικά πιο «άγριο» και επιθετικό! Εμπρός έχει δοθεί έμφαση στο επάνω μέρος, γεγονός που χαρίζει δυναμισμό στο νέο Yaris. Η νέα σχεδίαση προσφέρει μεταξύ άλλων και βελτιωμένη αεροδυναμική αντίσταση (0,287), η οποία μάλιστα είναι η καλύτερη στην κατηγορία του! Επίσης, χρησιμοποιείται για πρώτη φορά η νέα εταιρική σχεδιαστική ταυτότητα στο εμπρός μέρος και από τα 10 διαθέσιμα εξωτερικά χρώματα τα επτά είναι καινούρια για το Yaris.
Το συνολικό μήκος έχει αυξηθεί κατά 100 mm (εξακολουθεί να είναι μικρότερο από αυτό των περισσότερων ανταγωνιστών του) και ο κύκλος στροφής του είναι μόλις 4,7 μ. (που συνεπάγεται ότι στην πόλη είναι το πιο ευέλικτο στην κατηγορία του)! Επίσης, το ύψος του Yaris έχει μειωθεί κατά 20 mm και το μεταξόνιο είναι μεγαλύτερο κατά 50 mm. Αυτές οι αλλαγές αφήνουν ανοιχτές τις προσδοκίες για βελτιωμένη οδική συμπεριφορά...

Τεράστια διαφορά!
Οι πιο σημαντικές βελτιώσεις του νέου Yaris έγιναν στο εσωτερικό, το οποίο είχαμε την ευκαιρία να γνωρίζουμε ενδελεχώς κατά τη διάρκεια της στατικής παρουσίασης. Σχεδιαστικά το εσωτερικό είναι αρκετά πιο σπορ. Η ρήξη με τις προηγούμενες γενιές αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι για πρώτη φορά ο πίνακας οργάνων δεν είναι τοποθετημένος στο κέντρο του ταμπλό, αλλά στην «κανονική» του θέση, επάνω και πίσω από το τιμόνι.
Τεράστιο άλμα επίσης έχει γίνει στον ευαίσθητο (για τους Ιάπωνες) τομέα της αντιληπτής ποιότητας (όχι της πραγματικής). Τα υλικά, οι ταπετσαρίες και η προσοχή στη λεπτομέρεια δεν θυμίζουν σε τίποτα το προηγούμενο Yaris. Πλέον βρίσκονται πολύ πιο κοντά στα ευρωπαϊκά πρότυπα. Πολύ βελτιωμένη είναι επίσης η θέση οδήγησης, καθώς εκτός από τα μεγαλύτερα, πιο άνετα και περισσότερο ρυθμιζόμενα καθίσματα του οδηγού, πλέον το τιμόνι είναι πιο κάθετα τοποθετημένο.

Οι Ιάπωνες υποστηρίζουν ότι ο χώρος για τα πόδια των επιβατών και το βάθος του χώρου αποσκευών (ο συνολικός όγκος του οποίου έχει αυξηθεί κατά 12 lt) είναι τα μεγαλύτερα στην κατηγορία (κάτι που οφείλεται μεταξύ άλλων και στην αύξηση του μεταξονίου κατά 50 mm). Το εσωτερικό ύψος ωστόσο είναι λίγο περιορισμένο όπως διαπιστώσαμε (βέβαια, το αυτοκίνητο το οποίο εξετάσαμε είχε γυάλινη πανοραμική οροφή) και το πίσω κάθισμα δεν είναι πλέον συρόμενο, όπως ήταν αυτό των δύο προηγούμενων γενιών...
Οι κινητήρες με τους οποίους θα διατίθεται το νέο Yaris είναι οι γνωστοί μας 1.0 VVT-i με ισχύ 69 PS (συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων) και 1.33 Dual VVT-i με απόδοση 99 PS (συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή με νέο 7τάχυτο Multidrive S και με σύστημα Stop & Start). Επίσης, θα διατίθεται και με τον πετρελαιοκινητήρα 1.4 D-4D μέγιστης ισχύος 90 PS (συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή με αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο Multimode έξι σχέσεων χωρίς πεντάλ συμπλέκτη).
Το νέο Yaris θα διατίθεται σε τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού κι από το δεύτερο επίπεδο θα έχει το πολύ ενδιαφέρον σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Toyota Touch (με οθόνη αφής, κάμερα οπισθοπορείας κ.ά.). Με μόλις €500 παραπάνω, το σύστημα αναβαθμίζεται σε Touch & Go κι αποκτά σύστημα πλοήγησης, πρόσβαση στο Ιnternet μέσω σύνδεσης με smartphone, δικά του apps και πολλά άλλα. Πρόκειται για ένα από τα καλύτερα και πιο καλοσχεδιασμένα τέτοια συστήματα!

ΤΙΜΕΣ
Η Ελληνική αντιπροσωπία της Toyota ανακοίνωσε πως το δίκτυό της δέχεται ήδη παραγγελίες για το ολοκαίνουργιο Yaris, ανακοινώνοντας και τις τιμές, οι οποίες στην 3θυρη έκδοση με τον 1.0lt κινητήρα ξεκινάνε από τα 11.910€. Με τον 1.33lt κινητήρα οι τιμή της βασικής έκδοσης εξοπλισμού είναι στα 13.000€ ενώ με τον  κινητήρας πετρελαίου οι τιμές ξεκινάνε από τα 15.520€.
Το ιαπωνικό supermini διατίθεται σε τρίθυρες και πεντάθυρες εκδόσεις με το ESP να είναι στάνταρτ σε όλες τις εκδόσεις.





protothema

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...