Τετάρτη, Αυγούστου 24, 2011

Από την πασαρέλα σε...



«Η πιο καλή γκαρσόνα είμαι εγώ» τραγουδούσε η
Χάρις Αλεξίου, κάτι που φαίνεται πως ταιριάζει
γάντι στην Ευαγγελία Κουταλίδου από το «Next top model».
Ύστερα από το ατύχημα που είχε μετά το τέλος του παιχνιδιού και το οποίο την κράτησε για αρκετό καιρό εκτός δουλειάς, επέστρεψε, αυτή τη φορά ως σερβιτόρα σε μαγαζί της Σκιάθου. Άλλωστε το καλοκαίρι δεν υπάρχουν πολλές προτάσεις για μόντελινγκ, οπότε και σκέφτηκε να συνδυάσει διακοπές με δουλειά. Αυτό θα της επέφερε τα προς το ζην μέχρι τη στιγμή που θα κυνηγούσε και πάλι τον δρόμο των κάστινγκ και των φωτογραφίσεων.

Το γνωστό μοντέλο θα μείνει στο νησί για λίγες μέρες ακόμη και αμέσως μετά θα επιστρέψει στην Αθήνα με πολλή όρεξη για δουλειά. «Θα κυνηγήσω ξανά το όνειρό μου σε Ευρώπη, Λονδίνο και Αμερική και αυτή τη φορά θα το ψάξω πιο πολύ» δηλώνει στην «Espresso» το μοντέλο.

Με του που βγήκε από το παιχνίδι ήδη υπήρχαν προτάσεις για κάστινγκ και δουλειές αφού έχει εξωτική ομορφιά και έχει αποδείξει ότι μπορεί να «μεταμορφωθεί» με μεγάλη άνεση για τις ανάγκες μιας φωτογράφισης. Τα πράγματα σήμερα μπορεί να είναι δύσκολα για την ίδια, αλλά γνωρίζει πολύ καλά ότι εξίσου δύσκολος είναι και ο χώρος του μόντελινγκ: «Στην αρχή είχα πάθει κρίση πανικού γιατί όταν βγήκα δεν ήξερα τι γινόταν έξω. Τώρα όμως έχω προσαρμοστεί και ξέρω ότι πρέπει να ρίξω πολύ σκληρή δουλειά για να πετύχω τους στόχους μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...