Δευτέρα, Ιουλίου 18, 2011

Μάξιμος Μουμούρης: «Συμμετέχω πολύ στη φροντίδα των παιδιών»


Μάξιμος Μουμούρης: «Συμμετέχω πολύ στη φροντίδα των παιδιών»


Πώς είναι ως πατέρας ο Μάξιμος Μουμούρης και τι συμβουλές δίνει ο ηθοποιός για τον δύσκολο, αλλά συνάμα τόσο μοναδικό, αυτόν ρόλο; «Δεν ξέρω αν αυτό (σ.σ. ότι πάντα δήλωνε ότι ήθελε να γίνει πατέρας) είναι το «θηλυκό» μέρος του άντρα, όταν το αποδέχεται. Όταν το έλεγα δεν ήμουν και τελείως πεπεισμένος ότι αυτό ήθελα. Απλώς, ήθελα κι εγώ, τελείως εγωιστικά, κάνοντας παιδιά να ολοκληρωθώ ως άνθρωπος. Θεωρούσα ότι δεν έπρεπε να χάσω αυτό το τρένο. Έγινε όμως γρήγορα και χαίρομαι γι αυτό. Η ζωή ως πατέρας μπορεί να είναι δύσκολη, αν την κάνει εσύ δύσκολη. Υπήρξαν περίοδοι που εγώ την έκανα δύσκολη και το καταλάβαινα. Είναι θέμα ψυχραιμίας και ηρεμίας. Όταν είμαι σε ανήσυχη φάση και αγχώνομαι αυτό περνάει στα παιδιά και δεν είναι καλό. Όταν είναι ήρεμος όλα λειτουργούν πιο ήπια και πιο εύκολα. Γενικώς πάντως συμμετέχω πολύ στη φροντίδα των παιδιών». Πηγή: Εγώ
  source: www.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...