Τετάρτη, Ιουλίου 27, 2011

Κρίση =.... νέες υπηρεσίες των εταιρειών

Οι νέες υπηρεσίες των εταιρειών
Μπορεί οι επιδοτήσεις να έχουν μειωθεί, αλλά οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών με τις νέες υπηρεσίες ελέγχου κόστους επιχειρούν να βελτιώσουν ακόμη περισσότερο όσα προσφέρουν στους συνδρομητές τους.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, το 84% των ελληνικών νοικοκυριών περιορίζει τη χρήση του κινητού λόγω κόστους, γι' αυτό και οι εταιρείες δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στις υπηρεσίες για τον περιορισμό των εξόδων.
Η Cosmote με οργανωμένες κινήσεις εμπλουτίζει τις παρεχόμενες υπηρεσίες της, εξασφαλίζοντας στους συνδρομητές της τον απόλυτο έλεγχο του κόστους για ίντερνετ στο εξωτερικό με την υπηρεσία Cosmote Travel and Surf.
Η Vodafone παρέχει τη νέα υπηρεσία Vodafone Έλεγχος Κόστους, με την οποία οι συνδρομητές γνωρίζουν τον χρόνο ομιλίας ή τη χρήση του ίντερνετ που απομένουν στο πρόγραμμά τους, έχοντας παράλληλα τον έλεγχο του λογαριασμού τους ανά πάσα στιγμή.
Η Wind Ελλάς, τέλος, στα προγράμματα Wind to all+, ανάλογα με το πακέτο που έχει ο συνδρομητής, ενημερώνει για τον χρόνο ομιλίας, τα λεπτά και την ογκοχρέωση που απομένουν, προκειμένου ο χρήστης να περιορίσει περισσότερο τις δαπάνες του.
mobilenews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...