Το ενδεχόμενο να προχωρήσει και στην απελευθέρωση του κλάδου των ΚΤΕΛ, μετά την πλήρη απελευθέρωση των οδικών εμπορευματικών μεταφορών και των ταξί που προωθεί η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, εξετάζει η κυβέρνηση. Ύστερα από απαίτηση του κλιμακίου της τρόικας, προκηρύχθηκε από το υπουργείο Υποδομών μελέτη, η οποία θα εξετάσει την αγορά αλλά και τη δυνατότητα απελευθέρωσής της.
Ο διαγωνισμός αφορά την εκπόνηση μελέτης με αντικείμενο τη «λειτουργία του συστήματος των ΚΤΕΛ και τις δυνατότητες απελευθέρωσης της αγοράς» και αποτελεί αίτημα που απορρέει από το αναθεωρημένο μνημόνιο. Αν και ο πρόεδρος της Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Υπεραστικών Συγκοινωνιών (ΠΟΑΥΣ) Σοφ. Φάτσιος υποστηρίζει ότι δεν τίθεται θέμα απελευθέρωσης, ωστόσο, όπως όλα δείχνουν, στις αρχές του 2012 που αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η σχετική μελέτη, μαζί με την πλήρη απελευθέρωση των φορτηγών και βυτιοφόρων Δ.Χ. θα ανοίξει και το «μέτωπο» των ΚΤΕΛ.
Πάντως και σε αυτή την περίπτωση οι άδειες ΚΤΕΛ είναι ιδιαίτερα ακριβές και μπορούν να συγκριθούν με αυτές των φορτηγών και βυτιοφόρων πριν από την απελευθέρωση. Και αυτό γιατί στην αγορά ο αριθμός των προς πώληση αδειών ΚΤΕΛ είναι πολύ μικρός. Σημειώνεται ότι σήμερα στην Ελλάδα λειτουργούν 62 ΚΤΕΛ με στόλο 4.199 λεωφορείων.
pontiki
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου