Κατά δεύτερον, πλέον λαμβάνει τη Sport σφραγίδα από τους Ιταλούς. Οχι πως η απλή GranCabrio δεν είναι σπορ.
Ομως τα όποια όρια υπάρχουν για τη σπορ οδήγηση δικαιωματικά μπορεί να τα ορίζει η μοναδική Maserati και οι υπόλοιποι να υποκλίνονται στις κατά καιρούς διαθέσεις της. Τώρα η διάθεση της «καυτής» τρίαινας είναι η GranCabrio Sport και εμείς απλώς την εξερευνούμε, δημιουργώντας νέες ονειρώξεις για τις εναπομείνασες καλοκαιρινές νύχτες…
Οσον αφορά τα μηχανικά μέρη, κάτω από το καλλίγραμμο κορμί της ξεσκέπαστης GranCabrio φιλοξενείται ο γνωστός και δανεικός από τη Ferrari ατμοσφαιρικός V8 των 4,7 λίτρων, ο οποίος στην περίπτωση της Sport αποδίδει 450 PS στις 7.000 rpm με ροπή στα 51 kgm στις 4.750 rpm. Δηλαδή είναι κατά δέκα ίππους δυνατότερη από την «απλή» (ο θεός της αυτοκίνησης να μας συγχωρέσει που την αποκαλούμε έτσι) GranCabrio.
Σιγά τα ωά, θα αναφωνήσουν κάποιοι. Κι όμως, οι Ιταλοί υπόσχονται πολύ πιο σπορτίφ οδική συμπεριφορά, αλλά και χαμηλότερη κατανάλωση, γιατί και ο «λεφτάς» θέλει την οικονομία του! Ετσι με το πρόγραμμα Friction Reduction η ανοικτή Maserati Sport καταναλώνει κατά 6% λιγότερο καύσιμο από την «απλή» (14,5lt / 100 km), ενώ διατίθεται σε έναν νέο μοναδικό χρωματισμό Rosso Trionfale (κόκκινο) διαθέτοντας παράλληλα μαύρη μάσκα με κόκκινες λεπτομέρειες, σκουρόχρωμους προβολείς, πλανά spoiler και νέα αεροβοηθήματα.
Σημειώστε πως οι Ιταλοί μετέφεραν στο συγκεκριμένο χρώμα τα ιταλικά εθνικά χρώματα των αγωνιστικών της Maserati της δεκαετίας του ’50, όπου ο Juan Manuel Fangio το 1957 κατέκτησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1 με μια Rosso Trionfale Maserati 250F!
Μια… πρωταθλήτρια λοιπόν δεν μπορεί να μην έχει μοναδικές επιδόσεις, με το test επιτάχυνσης από τα 0 στα 100 km/h να καλύπτεται σε 5,2 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να ξεπερνάει τα 300 km/h.
Σ’ αυτές τις επιδόσεις, βέβαια, συμβάλει και το 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF, το οποίο διαθέτει το σύστημα MC Auto Shift. Από εκεί και πέρα, η GranCabrio Sport είναι εφοδιασμένη με την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση Skyhook, που ρυθμίζει την απόσβεση των αμορτισέρ ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Τώρα, αν ο οδηγός θέλει να πάρει τον έλεγχο των αμορτισέρ στα χέρια του, διατίθενται και οι επιλογές Normal και Sport.
Σε ό,τι αφορά την τιμή, δεν υπάρχει κάτι ανακοινώσιμο, αλλά όποιος θα ήθελε να κάνει μια διερευνητική επαφή ας απευθυνθεί στην ελληνική αντιπροσωπία, στην Trident Cars (www.maseratidealers.com/tridentcars).
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 4.691 cc
Ισχύς: 450 PS / 7.000 rpm
Ροπή: 51,0 kgm / 4.750 rpm
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 300 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 5,2 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 14,5 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 337 gr/km
Βάρος: 1.887 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.881/1.915/1.353 mm
Χώρος αποσκευών: 173 lt
protothema
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου