Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 08, 2011

Αστήρ Παλάς: Εξορθολογισμός δαπανών και «άνοιγμα»,... στους Ελληνες


Αστήρ Παλάς: Εξορθολογισμός δαπανών και «άνοιγμα» στους Ελληνες

Η βελτιστοποίηση των στόχων για την ανάδειξη του συγκροτήματος αποτελεί προτεραιότητα
Το 2011 το ξενοδοχειακό συγκρότημα εμφανίζει μέση πληρότητα 80%, κατά 4% αυξημένη από το 2010
Στον εξορθολογισμό των δαπανών αλλά και το «άνοιγμα» στην ελληνική αγορά στοχεύει το προσεχές διάστημα η διοίκηση της Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης ΑΞΕ, για τη βελτίωση των επιδόσεων του ξενοδοχειακού συγκροτήματος στον Λαιμό της Βουλιαγμένης. Όπως σημείωσε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Αστήρ Παλάς κ. Β. Δουλτσίνος
σε συνάντηση με δημοσιογράφους, η βελτιστοποίηση των στόχων για την ανάδειξη του συγκροτήματος αποτελεί προτεραιότητα, με προσανατολισμό στον περιορισμό του κόστους προμηθευτών, την καλύτερη διαχείριση του έκτακτου προσωπικού, αλλά και την αντιμετώπιση των επιμέρους μονάδων του συγκροτήματος, ως «αυτόνομα κέντρα κόστους».

Το 2011 το ξενοδοχειακό συγκρότημα εμφανίζει μέση πληρότητα 80%, κατά 4% αυξημένη από το 2010, ενώ τους θερινούς μήνες το ποσοστό ανήλθε σε 100%. Ο κ. Δουλτσίνος σημειώνει ότι δεν υπήρξαν ακυρώσεις από τα επεισόδια που διαδραματίστηκαν στην Αθήνα κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, ενώ τονίζει ότι γίνεται προσπάθεια το resort ξενοδοχείο να μην επηρεάζεται από το αρνητικό κλίμα που έχει διαμορφωθεί για την πρωτεύουσα.

Την ίδια χρονιά εμφανίζει μικρή αύξηση στα έσοδα, με τις τιμές να έχουν περιοριστεί ελαφρά σε σχέση με πέρυσι. Από την άλλη ο κ. Δουλτσίνος σημείωσε ότι ο νέος συντελεστής ΦΠΑ 23% πέρασε στην εστίαση. Η αναλογία ξένων και Ελλήνων επισκεπτών είναι 70% και 30% αντίστοιχα, με βασικές χώρες προέλευσης του εισερχόμενου τουρισμού τις ΗΠΑ, Γερμανία, Μεγάλη Βρετανία, Ρωσία και Κίνα. Ανοδική είναι και η πορεία της παραλίας του Αστέρα (Astir Beach) που εφέτος εμφανίζει αύξηση 10% στα έσοδα σε σχέση με το 2010.

Επιδίωξη της εταιρίας είναι η περαιτέρω αύξηση της ελληνικής πελατείας, με στοχευμένη επικοινωνιακή δράση, αλλά και η διεύρυνση των εισερχόμενων αφίξεων. Προσπάθεια γίνεται επίσης για την ενίσχυση των κρατήσεων κατά τους χειμερινούς μήνες, από Οκτώβριο έως Ιανουάριο, με προσέλκυση γκρουπ και incentives, εφαρμόζοντας ελκυστική τιμολογιακή πολιτική, όπως αναφέρει ο κ. Μ. Μεταξάς, γενικός διευθυντής του συγκροτήματος Astir Palace. Η δυναμικότητα του συγκροτήματος είναι 4.000 κλίνες, για τα τρία ξενοδοχεία και τα μπάνγκαλοους (το ξενοδοχείο W - «Αφροδίτη» δεν λειτουργεί ακόμη), τα οποία διαχειρίζεται η διεθνής ξενοδοχειακή αλυσίδα Starwood. Για τον χειμώνα ωστόσο συζητείται αν θα λειτουργήσουν και τα δύο ξενοδοχεία (Arion, Westin Athens), ανάλογα με την ένταση των κρατήσεων.

Σημαντική παράμετρο αποτελεί και ο τομέας των συνεδρίων, γι' αυτό και στα επενδυτικά σχέδια της εταιρίας είναι η δημιουργία ενός μεγαλύτερου συνεδριακού χώρου. Ωστόσο η υλοποίηση της τρίτης φάσης του επενδυτικού προγράμματος δεν έχει ακόμα συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα, αφού η ανακαίνιση του ξενοδοχείου «Αφροδίτη» το οποίο θα μετονομαστεί σε «W Athens», βρίσκεται στο στάδιο της αδειοδότησης, με τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων να έχει υποβληθεί εδώ και τρία χρόνια και να αναμένεται ακόμα η έγκρισή της. 
tovima

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...