Ο Αύγουστος είναι νεκρή σεζόν για το Μαϊάμι.
Η περίοδος αιχμής άλλωστε είναι, ως γνωστόν,
περί τον Δεκέμβριο, που το υπόλοιπο ημισφαίριο έχει χειμώνα και εκεί οι τουρίστες έχουν την ευκαιρία να κυκλοφορούν με το μαγιό τους. Ωστόσο, αυτή η παράδοση χάλασε φέτος φέρνοντας πολλά χαμόγελα σε ξενοδόχους και καταστηματάρχες. Παρά τη ζέστη και την πιθανότητα κυκλώνων οι κρατήσεις δωματίων στα υπερπολυτελή ξενοδοχεία έχει αυξηθεί κατά 16% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2010. Κάποια μάλιστα έχουν πληρότητα που αγγίζει το 80%, όταν συνήθως τον Αύγουστο μετά βίας ξεπερνούσε το 65%.
Ακόμη και οι υπεύθυνοι του διάσημου «Soho Beach House», με τα μόλις 49 δωμάτια, που φιλοξενεί κυρίως σταρ του Χόλιγουντ, δηλώνουν πως έχουν πάθει «σοκ» με τόσο κόσμο. Το Μαϊάμι και το Μαϊάμι Μπιτς υποδέχθηκαν το τρίτο τρίμηνο του έτους 3 εκατ. επισκέπτες όταν τους μήνες της φουλ σεζόν οι τουρίστες έφτασαν τα 3,4 εκατ. Στα κλαμπ, λέει, επικρατεί η φρενίτιδα που συναντά κανείς στο Σεν Τροπέ ή στην Ιμπιζα. Οι καλύτεροι πελάτες δε είναι οι Βραζιλιάνοι. Οπως λένε οι ιδιοκτήτες γνωστών εμπορικών καταστημάτων, τους τηλεφωνούν από το αεροδρόμιο και ρωτούν «φέρατε την τάδε νέα τσάντα Celine»; Και είναι έτοιμοι να δώσουν 3.000 δολάρια για να την αγοράσουν πριν καν κάνουν check-in στο ξενοδοχείο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου