Σάββατο, Ιουλίου 02, 2011

50άρης με οικογένεια ψάχνει την δημοκρατία

Ειμαι 50 χρονων. Εχω ζησει την δεξια στην πλατη μου.....
τρώγοντας ροπαλιες απο τα ματ σε καθε επετειο του πολυτεχνείου, και γενικα αν και ειχε φυγει η χουντα, σαν νέος ένιωθα οτι...
 
τιποτα δεν ειχε αλλαξει. Ηρθε ο Αντρέας και ειδα αλλαγη. Μετα την πρωτη τετραετια αρχισε η αλλαγη του ΠΑΣΟΚ να ξεφτιζει.
Η κλαδικη ελυνε και εδενε. Διοριζε, απελυε, μεσουρανουσε. Ηρθαν τα παμπερσς, η σχεση, και μου ρθε εμετός. Ηρθε κι ο Σημίτης και το ΠΑΣΟΚ δεν ειχε πια καμια διαφορα απο την ΝΔ που ηξερα. Σιχάθηκα. 
Δεν ξαναψήφισα ουτε ΠΑΣΟΚ ,ουτε ΝΔ. αυτο που ζω όμως τωρα με εξοργιζει, με τρομαζει, με προκαλει. Μας ξεπουλησαν, εφαγαν μεχρι σκασμου. Διορισαν τα παιδια τους, τα εγγονια τους και το σοι τους, στη βουλη, στα πολιτικα γραφεια ο ενας του αλλου για να μην καρφωνονται. Αγανακτισαμε και ξεσηκωθηκαμε.
Τωρα όμως; Τωρα αρχισαν τα οργανα. Δεν ισχυει πια το με ψηφισατε αρα εγω αποφασιζω για σας. Ο λαός παραπλανηθηκε με το ''λεφτα υπαρχουν'' και το οχι στο μνημονιο του Γιωργάκη. Δημοψηφισματα για καθε σημαντικο θεμα που αφορα αμεσα και τα παιδια μας. Ο Κακλαμάνης τελικα εχει μαθει τι σημαινει οργη λαου; 
Αν δεν κοψουν τους μισθους τους στο μισο, αν δεν μεινουν καμια κατοσταρια ολοι κι ολοι, αν δεν καταργησουν τους νομους που τους βολευουν, κι αν δεν στειλουν αμεσα φυλακη καμια 20αρια απο αυτους για αρχη, ο λαός θα αρχιζει να παρεκτρεπεται.
Δεν παει αλλο. Τι πρεπει να γινει για να καταλαβετε οτι δεν σας θελει ο λαός; Σας φτυνουν, σας μουτζωνουν, δεν τολματε να βγειτε εξω, ε τι αλλο πιΞα; εγατζωθειτε απο την καρεκλα . Αποτυχατε. 
Ζουμε με δανεικα. Φακελακια, φροντηστηρια, λαδωμα, ρουσφετι ειναι λεξεις που εχουν σφηνωθει στο κεφαλι μου. Τωρα θελετε να μας πουλησετε κομματι-κομματι; Δεν θα σας αφησουμε, εστω κι αν παρανομησουμε.
Προσεξτε γιατι θα θερισετε θυελλες. Δεν αντεχουμε αλλο. Μην μας φερνετε στα ακρα.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...