Πέμπτη, Οκτωβρίου 13, 2011

«Ζηλεύουν óλοι,... το νέο μου σώμα»



H Jodie Marsh...ξαναχτυπά!

Στον διαγωνισμό «Natural Bodybuilding Championships» η Jodie Marsh πραγματικά έκλεψε τις εντυπώσεις, κερδίζοντας μάλιστα την πέμπτη θέση.

Το πρώην μοντέλο δεν έχει κουραστεί να μας δείχνει το γυμνασμένο σώμα της σε κάθε ευκαιρία που της δίνεται αλλά και να κάνει δηλώσεις που σοκάρουν…

Η Jodie Marsh περήφανη για το νέο της σώμα λέει στο περιοδικό «Heat»: «Νιώθω περήφανη όταν κοιτώ τον εαυτό μου στον καθρέφτη. Δεν μπορώ ακόμα να πιστέψω ότι είναι το σώμα μου. Όταν κοιτώ τους κοιλιακούς μου, μου αρέσουν πάρα πολύ! Είμαι πιο όμορφη από ποτέ»

Γιατί γνωρίζει καλά ότι το υπερβολικά γυμνασμένο γυναικείο σώμα δεν αρέσει σε όλους η Jodie λέει «άμα δεν είσαι στο κόσμο του bodybuilding είναι λίγο τρομακτικό, αλλά για μένα είναι φυσιολογικό. Πιστεύω ότι είμαι ακόμη θηλύκια».






newsbeast

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...