Το κόστος συντήρησης που φτάνει σε δυσβάστακτα ύψη,
λόγω έκτακτης εισφοράς, τελών κυκλοφορίας και βενζίνης αναγκάζει όλο και
περισσότερους να πουλήσουν τα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητά τους σε
"εξευτελιστικές" τιμές
Όσο όσο πωλούνται πλέον τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα πολυτελείας,
αφού οι ιδιοκτήτες τους αδυνατούν πλέον να πληρώσουν τα ποσά που
απαιτούνται για τη συντήρησή τους,
αλλά και για τις απαιτήσεις του κράτους.
Η εκτόξευση της τιμής της βενζίνης, των τελών κυκλοφορίας και η
εισαγωγή των τεκμηρίων, που έγιναν όλα μαζί την τελευταία διετία, έχουν
κάνει απαγορευτική πλέον την κατοχή ακριβών αυτοκινήτων για όσους δεν
έχουν πραγματικά μεγάλα εισοδήματα.αλλά και για τις απαιτήσεις του κράτους.
Έτσι φαίνεται ότι έχει τελειώσει οριστικά για τον κλάδο του αυτοκινήτου η "χρυσή εποχή", στην οποία σχεδόν όλοι οι πολίτες είχαν τη δυνατότητα να αγοράσουν με δόσεις ένα ακριβό αυτοκίνητο με το σκεπτικό ότι θα το ξεπληρώσουν και θα το συντηρούν εύκολα.
Μια επίσκεψη σε καταστήματα πώλησης μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ή σε σχετικές ιστοσελίδες δείχνει ότι αυτοκίνητα με πρεστίζ, όπως οι Πόρσε και οι Τζάγκουαρ δεκαετίας, με λιγότερα από 100.000 χιλιόμετρα, πωλούνται ακόμα και κάτω από 20.000 ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι είναι απολύτως προσιτά σε όσους έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν ένα καλό αυτοκίνητο.
Οι έμποροι μεταχειρισμένων αυτοκινήτων επισημαίνουν ότι το ενδιαφέρον του κόσμου γι' αυτήν την κατηγορία είναι ιδιαίτερα αυξημένο τον τελευταίο ενάμιση χρόνο.
"Ο αγοραστής βρίσκει τα μεγάλα αυτοκίνητα, άνω των 2.000 κυβικών εκατοστών, σε τιμές που ήταν αδιανόητες πριν από τρία χρόνια", τονίζει στην εφημερίδα "Το Έθνος" ο διευθυντής πωλήσεων ιστοσελίδας αυτοκινήτων Αλέξανδρος Σκιαδόπουλος.
Ακόμα και έτσι, ωστόσο, οι περισσότεροι το σκέφτονται.
"Παρά το γεγονός ότι μιλάμε για πολύ χαμηλές τιμές, ο υποψήφιος αγοραστής έχει στο πίσω μέρος του μυαλού του ότι θα χρειαστεί και τουλάχιστον 800-900 ευρώ για τέλη κυκλοφορίας τον χρόνο, συν τα έξοδα για τη βενζίνη", συνεχίζει.
"Οπότε αυτό που συμβαίνει τελικά είναι να πωλούνται αρκετά τέτοια αυτοκίνητα, αλλά όχι τόσα ώστε να λέμε ότι βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των προτιμήσεων", λέει ο κ. Σκιαδόπουλος, συμπληρώνοντας ότι μια μερίδα αγοραστών προτιμά τελικά αυτοκίνητα 1.800 κυβικών, τα οποία δεν μπορεί να αγοράσει καινούργια.
Ακόμα και στα μεταχειρισμένα, όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα στην εφημερίδα "Έθνος", νικητές της αγοράς αυτήν την περίοδο είναι τα αυτοκίνητα μικρού κυβισμού, που είναι πολύ φθηνότερα και έχουν μικρότερα έξοδα.
"Για μικρά αυτοκίνητα τριετίας η ζήτηση είναι πολύ μεγάλη στην αγορά του μεταχειρισμένου. Τα πράγματα είναι ίσως καλύτερα από όσο ήταν τρία χρόνια πριν", καταλήγει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου