Το 2010 τα έσοδα από τη ναυτιλία και τις εξαγωγές ήταν τα μόνα στα
οποία παρατηρήθηκε αύξηση στο ισοζύγιο πληρωμών της χώρας, όπως
σημειώνουν όχι μόνο οι Έλληνες αλλά και οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές. Σε
έκθεση της ΕCSA (Ένωσης
εφοπλιστών της Ευρωπαϊκής Ένωσης), αναφέρεται ότι η ναυτιλία συνεισέφερε 140 δισ. ευρώ στην οικονομία της χώρας, ποσό που αντιστοιχεί με το 50% του δημόσιου χρέους της Ελλάδας το 2009 (280 δισ. ευρώ).
ΠΑΤΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΑΡΕ 200 ΕΥΡΩ!!!
Το ποσό ήταν μεγαλύτερο κατά 3,5 φορές των συνολικών κονδυλίων, ύψους 46 δισ. ευρώ, που εισρέουν στην Ελλάδα από τα ευρωπαϊκά ταμεία για το διάστημα 2000 - 2013. Σύμφωνα με την έκθεση της ECSA σε αυτές τις εντυπωσιακές ροές συνέβαλαν οι 750 ναυτιλιακές εταιρείες ελληνικών συμφερόντων.
Χαρακτηριστικό είναι ότι η ελληνική ναυτιλία παραμένει η πρώτη δύναμη σε παγκόσμιο επίπεδο και αντιπροσωπεύει το 41,49% της ευρωπαϊκής ναυτιλίας. Οι Έλληνες εφοπλιστές ελέγχουν σε χωρητικότητα το 22,54% του παγκόσμιου στόλου των τάνκερ και το 16,80% του παγκόσμιου στόλου των bulk carriers χωρίς να υπολογίζονται και τα υπό παραγγελία πλοία.
εφοπλιστών της Ευρωπαϊκής Ένωσης), αναφέρεται ότι η ναυτιλία συνεισέφερε 140 δισ. ευρώ στην οικονομία της χώρας, ποσό που αντιστοιχεί με το 50% του δημόσιου χρέους της Ελλάδας το 2009 (280 δισ. ευρώ).
ΠΑΤΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΑΡΕ 200 ΕΥΡΩ!!!
Το ποσό ήταν μεγαλύτερο κατά 3,5 φορές των συνολικών κονδυλίων, ύψους 46 δισ. ευρώ, που εισρέουν στην Ελλάδα από τα ευρωπαϊκά ταμεία για το διάστημα 2000 - 2013. Σύμφωνα με την έκθεση της ECSA σε αυτές τις εντυπωσιακές ροές συνέβαλαν οι 750 ναυτιλιακές εταιρείες ελληνικών συμφερόντων.
Χαρακτηριστικό είναι ότι η ελληνική ναυτιλία παραμένει η πρώτη δύναμη σε παγκόσμιο επίπεδο και αντιπροσωπεύει το 41,49% της ευρωπαϊκής ναυτιλίας. Οι Έλληνες εφοπλιστές ελέγχουν σε χωρητικότητα το 22,54% του παγκόσμιου στόλου των τάνκερ και το 16,80% του παγκόσμιου στόλου των bulk carriers χωρίς να υπολογίζονται και τα υπό παραγγελία πλοία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου