Οι ιάπωνες κρίνουν «μη προσοδοφόρα» τη συνεργασία, οι Γερμανοί τους κατηγορούν για «κρυφή συνεργασία» με τη Fiat
Ένας «γάμος» που πραγματοποιήθηκε στα τέλη του 2009 εν μέσω
υψηλόφρονων στόχων διαλύεται σε διάστημα μικρότερο των δύο ετών λόγω...
διάψευσης των προσδοκιών. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες Suzuki και Volkswagen
δεν θα συνεχίσουν, όπως όλα δείχνουν, τη στρατηγική συνεργασία τους η
οποία αποδεικνύεται αμφότερα ασύμφορη.
Όπως συμβαίνει συχνά σε αυτές τις περιπτώσεις, ο χωρισμός είναι επιλογή του ενός και εν προκειμένω της ιαπωνικής εταιρείας.
Σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της Suzuki η εταιρεία θα αναζητήσει εφεξής μια αυτόνομη πορεία στην κατασκευή οχημάτων κρίνοντας ασύμφορη τη συνέχιση της συνεργασίας με τη Volkswagen. Η σύμπραξη των δύο φαίνεται ότι σπάει ουσιαστικά λόγω της γιγάντωσης της γερμανικής εταιρείας.
Συγκεκριμένα η Volkswagen διεκδικεί όλο και μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στις πιο μικρές κατηγορίες οχημάτων στις οποίες δραστηριοποιείται παραδοσιακά η ιαπωνική εταιρεία. Η επεκτατική πολιτική της γερμανικής εταιρείας φαίνεται ότι ενόχλησε τους Ιάπωνες που βλέπουν τους κατά τα άλλα συμμάχους τους να μεγεθύνονται επικίνδυνα στις αγορές της Ιαπωνίας και της Ινδίας στις οποίες έχει ισχυρή παρουσία και η Suzuki.
H ανακοίνωση της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας καθιστά σαφές ότι η συνέχιση της μη αυτόνομης πορείας «θα είχε αρνητικές συνέπειες» στα οικονομικά στοιχεία του ομίλου.
Από την άλλη πλευρά οι Γερμανοί είχαν εκφράσει προηγουμένως την ενόχλησή τους για την «κρυφή συνεργασία Suzuki και Fiat στην κατασκευή κινητήρων πετρελαίου θεωρώντας ότι με αυτόν τον τρόπο οι Ιάπωνες «πρόδοσαν» τους εταίρους τους.
Οι δύο εταιρείες θα αναζητήσουν το προσεχές διάστημα τρόπους για την αμοιβαία απεμπλοκή από το μετοχικό κεφάλαιο του (πρώην) εταίρου τους. Η Volkswagen κατέχει αυτή τη στιγμή το 20% των μετοχών της Suzuki η οποία από την πλευρά της έχει ένα πολύ μικρό μερίδιο μετοχών στη γερμανική εταιρεία.
Όπως συμβαίνει συχνά σε αυτές τις περιπτώσεις, ο χωρισμός είναι επιλογή του ενός και εν προκειμένω της ιαπωνικής εταιρείας.
Σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της Suzuki η εταιρεία θα αναζητήσει εφεξής μια αυτόνομη πορεία στην κατασκευή οχημάτων κρίνοντας ασύμφορη τη συνέχιση της συνεργασίας με τη Volkswagen. Η σύμπραξη των δύο φαίνεται ότι σπάει ουσιαστικά λόγω της γιγάντωσης της γερμανικής εταιρείας.
Συγκεκριμένα η Volkswagen διεκδικεί όλο και μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στις πιο μικρές κατηγορίες οχημάτων στις οποίες δραστηριοποιείται παραδοσιακά η ιαπωνική εταιρεία. Η επεκτατική πολιτική της γερμανικής εταιρείας φαίνεται ότι ενόχλησε τους Ιάπωνες που βλέπουν τους κατά τα άλλα συμμάχους τους να μεγεθύνονται επικίνδυνα στις αγορές της Ιαπωνίας και της Ινδίας στις οποίες έχει ισχυρή παρουσία και η Suzuki.
H ανακοίνωση της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας καθιστά σαφές ότι η συνέχιση της μη αυτόνομης πορείας «θα είχε αρνητικές συνέπειες» στα οικονομικά στοιχεία του ομίλου.
Από την άλλη πλευρά οι Γερμανοί είχαν εκφράσει προηγουμένως την ενόχλησή τους για την «κρυφή συνεργασία Suzuki και Fiat στην κατασκευή κινητήρων πετρελαίου θεωρώντας ότι με αυτόν τον τρόπο οι Ιάπωνες «πρόδοσαν» τους εταίρους τους.
Οι δύο εταιρείες θα αναζητήσουν το προσεχές διάστημα τρόπους για την αμοιβαία απεμπλοκή από το μετοχικό κεφάλαιο του (πρώην) εταίρου τους. Η Volkswagen κατέχει αυτή τη στιγμή το 20% των μετοχών της Suzuki η οποία από την πλευρά της έχει ένα πολύ μικρό μερίδιο μετοχών στη γερμανική εταιρεία.
tovima
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου