Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 09, 2011

"Το καλύτερο σεξ της ζωής μου,... ήταν καβάλα σε μία μηχανή τσόπερ"

Είναι μία σύγχρονη "λολίτα", ένα κορίτσι 19 ετών που μπορεί να σπουδάζει στο τμήμα πολιτικών Επιστημών όμως φαίνεται ότι το modeling της έκλεψε την καρδιά.

Η Νικολέτα Αντωνοπούλου φωτογραφίζεται για το περιοδικό STATUS και δηλώνει:¨"Το καλύτερο σεξ της ζωής μου το έχω κάνει στην εξοχή, καβάλα σε μία μηχανή τσόπερ. Βγήκε αυθόρμητα - ούτε σχέδια ούτε προετοιμασίες. Απίστευτη εμπειρία".

Και για όσους αναρωτιούνται για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να κερδίσουν τη 19χρονη καλλονή, έχουμε την απάντηση από την ίδια. "Με εξιτάρει η ιδέα ενός άντρα που θα παίζει με το μυαλό μου, που θα υπονοεί, θα με κάνει να φαντάζομαι καταστάσεις...Που δεν μου πατάει μασημένη τροφή στο πιάτο. (...) Δεν αντέχω αυτούς που σε πλησιάζουν λέγοντας ξενέρωτα και κοινότοπα πράγματα.

Πού πήγαν οι άντρες που ξέρουν να φλερτάρουν με έξυπνο τρόπο"; αναρωτιέται η Νικολέτα και συνεχίζει "Όταν θέλεις μία γυναίκα πρέπει να την κατακτάς χωρίς πολλά λόγια χωρίς δήθεν "ανδρικές" συμπεριφορές".







 
flashnews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...