Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 05, 2011

"Άγρια τίγρης" η Adriana Lima


 
Οι πληθωρικές καμπύλες της σε συνδυασμό με το εκρηκτικό της ταμπεραμέντο, έκαναν τη καλλονή
από τη Βραζιλία να ξεχωρίσει. Όταν μάλιστα φοράει τα τιγρέ σέξι εσώρουχα της νέας κολεξιόν της "Victoria’s Secret" αφήνει τους πάντες με το στόμα ανοιχτό...

"Θέλω να είμαι εδώ όσο μου το επιτρέπει το σώμα μου. Αλλά θέλω να πιστεύω ότι το σώμα μου θα μου επιτρέπει να είμαι εδώ για πολύ ακόμη. Αλλωστε, ποτέ μου δεν φανταζόμουν ότι θα ήμουν εδώ μετά από 12 χρόνια καριέρας και εργασίας. Είμαι όμως εδώ και θέλω να συνεχίσω και να γίνω το μακροβιότερο μοντέλο της Victoria’s Secret", δήλωσε στις κάμερες που βρίσκονταν στα παρασκήνια της νέας καυτής της φωτογράφισης.
"Νιώθω μία ώριμη γυναίκα, πιο σίγουρη για τον εαυτό μου και πιο ασφαλής", τονίζει το 30χρονο μοντέλο, αναφορικά με το πώς νιώθει μέσα στο γάμο της...




more : cosmo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...