Πέμπτη, Αυγούστου 11, 2011

Άγνωστες πτυχές για τα οπίσθια της Kimberley


Αποκαλυπτική ήταν σε πρόσφατη συνέντευξή της η
Kimberley Walsh, τονίζοντας ότι είχε δεχτεί αρνητικά
σχόλια για την εξωτερική της εμφάνιση τα πρώτα χρόνια στο σχολείο.

«Είχα αρκετά προβλήματα με την εμφάνισή μου στο σχολείο. Κυρίως σε ό,τι έχει να κάνει με τα οπίσθιά μου. Ήδη από την ηλικία των δύο ετών είχαν αρχίσει να σχηματίζονται αρκετά και να είναι…“πεταχτά”, με αρκετούς από τους συνομηλίκους μου να με αποκαλούν…“το κόριτσι με τον πισινό πάπιας”. Θυμάμαι μια μέρα στο μάθημα χορού που ο καθηγητής μου ήταν πολύ εκνευρισμένος μαζί μου και κάποια στιγμή φώναξε: “Μάγεψε τον πισινό σου επιτέλους”. Κι εγώ του απάντησα ότι προσπαθώ αλλά δε θα έχει μεγάλη διαφορά», υπογράμμισε σε δηλώσεις της στο νέο τεύχος του περιοδικού, «Zest».

«Είχα τον μεγαλύτερο πισινό της τάξης», πρόσθεσε.
zougla

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...