Παρασκευή, Αυγούστου 05, 2011

Γάμος ναι, παιδιά όχι


Έτοιμη δήλωσε η Μάγκυ Χαραλαμπίδου να ανέβει για δεύτερη φορά τα σκαλιά της εκκλησίας, σε συνέντευξή της στο περιοδικό «Λοιπόν».

Η γνωστή dj, αν και ήταν πολλά χρόνια παντρεμένη στο παρελθόν με τον Γιώργο Πολυχρονίου, δεν απέκτησε τελικά ποτέ δικό της παιδί: «Όταν ήμουν με τον Γιώργο ήμουν πολύ μικρή και δεν ήθελα. Ο Γιώργος είχε τους δικούς του λόγους. Τώρα που είμαι σε μια σοβαρή σχέση αρκετό καιρό, ο σύντροφός μου θέλει να κάνουμε παιδί, ενώ έχει ήδη ένα παιδί από προηγούμενο γάμο. Θέλει να κάνουμε οικογένεια, αλλά εγώ όχι» είπε και πρόσθεσε: «Έχω μεγαλώσει παιδιά, όπως την κόρη του Γιώργου, που την είδα να παντρεύεται και συγκινήθηκα πολύ. Ίσως να μη θέλω να αναλάβω ευθύνες».

Η ίδια, ωστόσο, εξομολογήθηκε πως θα ξαναπαντρευτεί: «Η ευτυχία είναι στο σήμερα. Ήταν άσχημος ο χωρισμός, ταλαιπωρήθηκα λίγο. Αυτό με είχε πληγώσει και φοβόμουν να ξαναπαντρευτώ. Τώρα δεν φοβάμαι ένα γάμο. Είναι δύσκολο να χωρίζεις και η αλήθεια είναι ότι φοβάμαι τελικά το φινάλε».

ΠΗΓΗ: yupi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...