Δευτέρα, Αυγούστου 01, 2011

«Δεν είμαι κατά των αισθητικών επεμβάσεων»...

Νεσχάν Μουλαζίν


Για τον χρόνο που περνάει, τον έρωτα και την οικογένεια, αλλά και την αγάπη της για την Ελλάδα μίλησε η Νεσχάν Μουλαζίν στο ένθετο «Real Life» της εφημερίδας «Real News».

Αν και η καταγωγή της είναι από την Τουρκία, η ίδια δεν διστάζει να παραδεχτεί πως όσο περνούν τα χρόνια αισθάνεται όλο και περισσότερο Ελληνίδα: «Όταν πάω στην Τουρκία μου λείπει το σπίτι μου στην Ελλάδα. Πάω στους γονείς μου και, αντί να μιλάω τουρκικά, μιλάω ελληνικά. Παλαιότερα μου έβγαινε περισσότερο το τούρκικο, ενώ τώρα όχι».

Ο χρόνος που κυλάει δεν την αγχώνει: «Έχω καλό μεταβολισμό, οπότε δεν κάνω δίαιτα. Προς το παρόν, ο χρόνος είναι σύμμαχός μου. Αν αρχίσει και μου τα χαλάει, είμαι ικανή να με πιάσει υστερία. Ό,τι μου χαλάσει, θα το φτιάξω. Δεν είμαι κατά των αισθητικών επεμβάσεων. Ό, τι και να λέει ο κόσμος δεν με νοιάζει» είπε η Μις Τουρκία 1995.

Η Νεσχάν Μουλαζίν αποκάλυψε πως οι σχέσεις με τον πατέρα της -στις αρχές της καριέρας της- δεν ήταν οι καλύτερες, αφού εκείνος είχε αντιρρήσεις: «Ακολουθώ και τα “θέλω” και τα “πρέπει” στη ζωή μου. Προέρχομαι από μια συντηρητική οικογένεια, τα πράγματα στην Τουρκία είναι διαφορετικά, κι έτσι ακολούθησα πολλά “πρέπει”».

Τέλος, εκμυστηρεύτηκε πως εξακολουθεί να είναι πολύ ερωτευμένη με τον σύντροφό της, ενώ δήλωσε πως θα ήθελε κάποια στιγμή να ντυθεί νυφούλα: «Με τόσα νυφικά που έχω φορέσει, σίγουρα στον γάμο μου θα διαλέξω το πιο λιτό. Τον γάμο μου τον έχω φανταστεί σαν ένα πάρτι δίπλα στη θάλασσα». Το βιολογικό της ρολόι έχει χτυπήσει; «Μπα, κοιμάται τώρα. Κάποτε χτύπησε, αλλά του πέρασε. Αν είναι, θα ξαναέρθει» είπε. 
zougla

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...