Κυριακή, Αυγούστου 21, 2011

Δε θέλει να έχει το πάνω χέρι


Τις απόψεις της για το πώς πρέπει να κατανέμονται
οι δυνάμεις «εξουσίας» μέσα σε μια σχέση 
αποκάλυψε η Άννα Πρέλεβιτς.
Το διάσημο μοντέλο εξήγησε σε πρόσφατη συνέντευξή της ότι δε θέλει να έχει τον πρώτο λόγο μέσα σε μια σχέση, προτιμώντας όλες οι αποφάσεις να λαμβάνονται μέσω διαλόγου.

«Προτιμώ να υπάρχει ισορροπία σε μια σχέση. Δεν μου αρέσει όμως, να κάνω εγώ κουμάντο. Θέλω να έχω λόγο και να παίρνουμε από κοινού αποφάσεις, αλλά ο άντρας είναι άντρας. Οι άντρες πρέπει να παίρνουν τις πρωτοβουλίες. Σε αυτά είμαι πολύ παραδοσιακή. Μόνο σε θέματα δουλειάς πεισμώνω και θέλω να γίνεται το δικό μου. Δηλαδή, αν είναι να φύγω στο εξωτερικό και ο σύντροφός μου δεν θέλει, τότε θα πατήσω πόδι. Αλλά μάλλον κάτι δεν πάει καλά αν δεν κατανοεί τους στόχους και τις ανάγκες μου», σημείωσε.

Πηγή: People

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...