Δευτέρα, Αυγούστου 01, 2011

Δίνει συμβουλές στους άντρες...

Πηνελόπη Αναστασοπούλου

Καλεσμένη του Θανάση Πάτρα, το πρωί της Δευτέρας, ήταν η Πηνελόπη Αναστασοπούλου, η οποία μίλησε για την επιλογή της να έχει δημιουργήσει ένα δικό της μουσικό γκρουπ, έχοντας τον ρόλο της βασικής τραγουδίστριας, αλλά και για τον τύπο του άντρα που προτιμάει.

Εδώ και λίγα χρόνια η γνωστή ηθοποιός κάνει εμφανίσεις με το γκρουπ της «Mamacitas on fire»: «Έχουμε μια τάση στη χώρα μας να κρίνουμε τους ανθρώπους συνέχεια και χωρίς λόγο. Και πρέπει εμείς από τη μεριά μας, εμείς που είμαστε άνθρωποι που ασχολούμαστε συνέχεια με πράγματα, να απολογούμαστε γι' αυτό. Κι εγώ δεν μπορώ να το κάνω αυτό», είπε η ίδια και συμπλήρωσε «Δεν έχω δικαίωμα να κάνω ό, τι μου κατέβει στο κεφάλι, εφόσον δεν προσβάλλω κανέναν και δεν μπαίνω στα λημέρια κανενός;». Η συμμετοχή της αυτή στο συγκρότημα δεν έγινε μόνο από χόμπι: «Η ανάγκη για δημιουργία είναι το ζήτημα το δικό μου. Έχω ανάγκη να εκφράζομαι με όποιον τρόπο. Δεν μπορώ να κρατάω πράγματα μέσα μου, οπότε θεωρώ πως όταν μού δίνεται η ευκαιρία να το κάνω, το κάνω. Και μόνο έτσι περνάς καλά», δήλωσε.

Αμέσως μετά αποκάλυψε ποια είναι τα χαρακτηριστικά που θέλει να έχει ένας άντρας που θα σταθεί στο πλευρό της, λέγοντας πως ένα από αυτά είναι το χιούμορ: «Οι άντρες σήμερα δεν φλερτάρουν. Δεν φλερτάρουν γλυκά, παραδοσιακά. Είμαι παραδοσιακή γυναίκα, μου αρέσει ο άντρας να είναι βήματα μπροστά από εμένα, αλλά να του αξίζει. Γιατί εγώ, η αλήθεια είναι ότι είμαι πολύ δυναμική και δεν τους αφήνω να το κάνουν πολλές φορές».

Καταλαβαίνει αν ο άνθρωπος που θα έχει απέναντί της τής αρέσει από την πρώτη στιγμή, αλλά προτιμά τους δύσκολους χαρακτήρες. Τι συμβουλεύει όμως τους άντρες για το πρώτο ραντεβού; «Να είναι ο εαυτός τους, γιατί πάντα κάνουμε μια προσπάθεια να δείχνουμε κάτι καλύτερο από αυτό που είμαστε και μετά στην πορεία χαλάνε οι σχέσεις, γιατί βγάζεις την κακή σου πλευρά σιγά-σιγά».

ΠΗΓΗ: yupi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...