Δευτέρα, Αυγούστου 29, 2011

Σε ελεύθερη πτώση η διαφήμιση

thumb
Για ομαδικό «φουντάρισμα» πάνε τα ΜΜΕ, αφού η συνεχής πτώση της διαφημιστικής δαπάνης φαίνεται να παίρνει δραματικές διαστάσεις, σύμφωνα πάντα με τα τελευ­ταία στοιχεία της Media Services. Όπως δεί­χνουν τα στοιχεία, συνεχίστηκε η πτώση της διαφημιστικής δαπάνης και το επτάμηνο Ια­νουαρίου - Ιουλίου 2011, παρά το γεγονός ότι η τηλεόραση τον Ιούλιο εμφάνισε θετικό πρόσημο… Σύμφωνα με αυτά, η πτώση του επταμήνου ήταν 17,09%, με τις μεγαλύτε­ρες απώλειες να εμφανίζει το ραδιόφωνο (-28,36%). Η τηλεόραση είχε τις μικρότερες (-10,43%), ενώ περιοδικά και εφημερίδες εξακολουθούν να χάνουν δαπάνη, σε ποσο­στό -21,32% και -15,90%, αντίστοιχα.
Όσον αφορά, βεβαίως, στον Ιούλιο, η τηλεόραση εμφάνισε αύξηση από τον αντίστοιχο περ­σινό κατά 23,57%, διευκρινίζοντας όμως ότι τα ποσά αυτά αφορούν στην τεκμαρτή δαπάνη. Τα υπόλοιπα Μέσα (ραδιόφωνο, εφημερίδες και περιοδικά) εξακολουθούν να βρίσκονται σε ελεύθερη πτώση, η οποία είναι μεγαλύτερη του 20% για το καθένα ξε­χωριστά.
pontiki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...