Παρασκευή, Αυγούστου 19, 2011

Γουίνσλετ: δεν θα ενδώσω ποτέ στις πλαστικές...

Η ηθοποιός ίδρυσε ένωση κατά των αισθητικών 
επεμβάσεων
Γουίνσλετ: δεν θα ενδώσω ποτέ στις πλαστικές 
Η Κέιτ Γουίνσλετ έχει δηλώσει ότι είναι συμφιλιωμένη
με τις καμπύλες της και έχει παροτρύνει πολλές φορές
τις γυναίκες να κάνουν το ίδιο. Αυτή τη φορά όμως κάνει ένα ακόμη βήμα και τάσσεται κατά των πλαστικών χειρουργικών επεμβάσεων.

Η 35χρονη ηθοποιός ανέφερε στην «The Telegraph» ότι μαζί με τις Βρετανίδες συναδέρφους της Έμα Τόμσον και Ρέιτσελ Γουάις δημιούργησαν την «British Anti-Cosmetic Surgery League», μια βρετανική ένωση κατά των πλαστικών επεμβάσεων.

«Δεν θα ενδώσω ποτέ» δήλωσε η βραβευμένη με όσκαρ ηθοποιός. «Είναι ενάντια στην ηθική μου, στον τρόπο που με μεγάλωσαν οι γονείς μου και σε αυτό που εγώ θεωρώ φυσική ομορφιά».

«Είμαι ηθοποιός και δεν θέλω να "παγώσω" την έκφραση του προσώπου μου» πρόσθεσε, ενώ η 52χρονη Έμα Τόμσον δήλωσε ότι είναι φοβερό το γεγονός ότι ζει σε έναν κόσμο που όλα κινούνται με γνώμονα τη νεότητα και που όλοι πρέπει να δείχνουν 30 στα 60 τους.

Μαζί τους συμφώνησε και η πρόσφατα παντρεμένη Ρέιτσελ Γουάις η οποία δήλωσε ότι «οι άνθρωποι που είναι τόσο τέλειοι δεν είναι σέξι».
tovima

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...