Σάββατο, Ιουλίου 02, 2011

Διαχωρίζετε τους Έλληνες

Διαβάζω κατά καιρούς τα άρθρα σας και βλέπω ότι διαχωρίζετε τους Έλληνες σε εκείνους και σε σας, σε αντίθεση με εμένα που όταν καυτηριάζω τα... 
ελαττώματα του Έλληνα συμπεριλαμβάνω και τον εαυτό μου επειδή, διαφορετικά, θα ήταν σαν να έλεγα ότι δεν είμαι Ελληνίδα.
Προς πληροφορίαν σας, δεν διαμένω στην Ελλάδα αλλά στην Αυστραλία.
Αλλά και αν έμενα στην Ελλάδα και πάλι δεν θα είχα δικαιώμα ψήφου επειδή η καταγωγή μου είναι Κυπριακή. 
Η συνείδησή μου, όμως και η ψυχή μου είναι Ελληνικές και γι' αυτό το λόγο δεν πήρα ποτέ την Αυστραλιανή υπηκοότητα, πράγμα το οποίο, όπως γνωρίζετε, μου στερεί πολλά από τα δικαιώματα των Αυστραλών.
Θα μου πείτε ότι δεν σας ενδιαφέρει τι κάνω και τι δεν κάνω, όμως εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι εσείς και έχετε αρνηθεί την Ελληνικότητά σας (δεν μιλώ για το γεγονός ότι έχετε Αμερικανική υπηκοότητα) και είστε έτοιμος να "βγείτε και πιο έξω" όπως το θέτετε, σε περίπτωση χρεωκοπίας της Αμερικής.
Εδώ, Downunder, αυτό το λέμε "you are ready to sell yourself to the highest bidder".
Αυτό συνιστάτε και στους Έλληνες της Ελλάδας ;;; Να εγκαταλείψουν την πατρίδα μας ;;; Και να πάνε πού ;;; 
Στην Αμερική που είναι χωμένη μέχρι τα μπούνια στο χρέος, την Ιαπωνία που επίσης αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα ή στην Αυστραλία που δανείζεται $135 εκατομμύρια την ημέρα ;;; 
Aπλά εμάς, τους κατοίκους αυτών των χωρών, μας έχουν προγραμματίσει έτσι ώστε να μην σηκώνουμε κεφάλι και να δεχόμαστε τις κυβερνητικές πολιτικές σαν ευαγγέλιο. 
Στην Ελλάδα ζει ακόμα ένα ανυπόταχτο πνεύμα.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...