Σάββατο, Ιουλίου 16, 2011

7 Ελληνίδες star αποκαλύπτουν τα διατροφικά μυστικά τους για τέλειο σώμα στην παραλία!

Η ώρα που θα βγεις στην παραλία έχει ήδη φτάσει, απλά κάποιες έχουμε περισσότερη αυτοπεποίθηση...
και κάποιες άλλες λιγότερη. Ας μάθουμε μαζί μερικά diet tips επτά ελληνίδων σταρ, τα οποία -αν σε εξυπηρετούν- μπορείς να ακολουθήσεις και να ακτινοβολείς αυτοπεποίθηση και σιγουριά στο ''catwalk'' σου στην παραλία.

Ρέα Τουτουνζή



''Ξεκινάω πάντα την ημέρα μου με πρωινό, είτε γάλα με δημητριακά είτε δυο φρυγανιές με τυρί. Αποφεύγω τα τηγανιτά και προτιμώ μόνο ψητό κρέας (κοτόπουλο ή γαλοπούλα) ή ψάρι (γλώσσα). Το βραδινό μου είναι πάντα ελαφρύ, γιαούρτι με μέλι ή μια σάλατα ή μόνο φρούτα. Επίσης, αθλούμαι περισσότερο με κολύμβηση ή παίζοντας ρακέτες στην άμμο.''

Ναταλία Δραγούμη



''Η αλήθεια είναι πως είναι δύσκολο να προσέξεις τη διατροφή σου το καλοκαίρι. Ωστόσο στις διακοπές μου προσπαθώ να αποφεύγω το βραδινό. Όταν είναι να φάμε σε εστιατόριο με την οικογένειά μου, προτιμάμε να πάμε το μεσημέρι και ποτέ το βράδυ. Η πιο συνηθισμένη επιλογή μου είναι ψάρι στη σχάρα με λαχανικά, χόρτα ή βλίτα''.

Δήμητρα Αιγινίτη



''Το καλοκαίρι τρώω περισσότερες σαλάτες και φρούτα, με τα πιο αγαπημένα μου να είναι το καρπούζι, το πεπόνι και τα νεκταρίνια. Πίνω πολύ νερό, αποφεύγω τα τηγανητά και τρώω μόνο ψητό κρέας. Επιπλέον, όποτε πηγαίνω για μπάνιο, φροντίζω να κολυμπάω τουλάχιστον για 30 λεπτά.''

Ευαγγελία Αραβανή



''Αν και το καλοκαίρι μου ανοίγει περισσότερο η όρεξη, διαπιστώνω ότι στεγνώνω. Ίσως σ' αυτό βοηθάει το καθημερινό κολύμπι. Ξεκινάω την ημέρα μου πάντα με πρωινό, γάλα με δημητριακά. Επίσης, τρώω περισσότερα φρούτα (κεράσια και βερίκοκα), πίνω πολύ νερό και κάνω μόνο ένα βασικό γεύμα.''

Τάμτα



Μαρία Μπακοδήμου



''Τρώω πάντα ένα καλό πρωινό, το οποίο είτε είναι γάλα με δημητριακά είτε ένα τόστ. Κάνω ένα μόνο βασικό γεύμα την ημέρα, το οποίο παίρνω συνήθως το απόγευμα και είναι ψάρι (σαργός ή μαρίδα) με σαλάτα. Ωστόσο δεν παραλείπω τα ενδιάμεσα σνακ, τα οποία είναι είτε ένα σάντουιτς είτε φρούτα, όπως σταφύλι, καρπούζι και νεκταρίνια''.

Παναγιώτα Βλαντή



''Τους τελευταίους τέσσερις μήνες έχω αφαιρέσει από τη διάτροφή μου τα γαλακτοκομικά και τον καφέ. Η ημέρα μου ξεκινάει πάντα με ένα ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι. Κάνω δύο βασικά γεύματα την ημέρα. Ωστόσο, το καλοκαίρι επιλέγω πιο στεγνές τροφές, δηλαδή φρούτα, λαχανικά και μόνο άσπρο κρέας (κοτόπουλο ή ψάρι). Πίνω πολύ νερό και γυμνάζομαι καθημερινά με κολύμβηση και ασκήσεις pilates για μία ώρα. Από μικρή ηλικία αποφεύγω τα τηγανητά. Επιπλέον, συχνά επισκέπτομαι την αισθητικό μου και κάνω μάσκες αποτοξίνωσης για το σώμα.''

Διάβασε περισσότερα στο ''ΟΚ!'' που κυκλοφορεί!
source: www.tlife.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...